Tuesday, March 11, 2014

Үд дундын зүүд, хоосон мөрөөдөл

Наран ургахаас өмнө(1995) гэж нэг кино бий. Ричард Линклэтер гэж америк, өвөрмөц найруулагчийн бүтээл. Уг кино араасаа “Нар жаргахаас өмнө (2004), Шөнө дундаас өмнө(2013) гэсэн 2 ангийг дагуулсан юм. Товчхондоо галт тэргэнд танилцсан хосуудын амьдралын түүх. Хоёр хүн л яриад байдаг кино л доо. Гэхдээ би л лав хэд хэд үзээд уйдаагүй. Дуунууд нь янзтай, гол дүрийн эмэгтэй нь дуулчихдаг.

Эхний анги дээр нь Вена хот, Дунай мөрний эрэгт гудамжны хэрмэл шүлэгч мань хоёр хосоос багахан мөнгөөр шүлэг зохиож өгөхөөр гуйх бөгөөд дуртай үгээ хэл, түүнийг чинь оруулаад бичье гэнэ.  Хос “Сүүн коктейль” (Milkshake) гэсэн үг хэлнэ.  Түүгээр нь ийм шүлэг зохиогоод харанхуйд уншина. 

Үд дундын зүүд, хоосон мөрөөдөл
Дэрвэгэр сормуус
Өө, хонгор минь чиний зүс төгөлдөр төрх
Өөрийн минь ганц дусал нулимстай хамт
Уух дарсанд минь унав.
Дүрсэлвээс чи надад хэрхэн харагдаж буйгаа
Дүрлийх алаг нүднээс минь үзээч
Амтат бялуу, сүүн коктейль
Би бол хоосон мөрөөдлийн элч
Би бол уран сэтгэмжийн цуваа
Миний юу бодож буйг чи
Мэдээсэй гэх хүсэл байна
Дахиад таамаглахыг чи хүсэхгүй ч
Хаанаас ирсэнийг минь чи мэдэхгүй
Хаашаа явж буйгаа бид мэдэхгүй
Одоо цагтаа л оосорлуулан
Урсгал даган хөвөх мөчир адил
Угаас бид амьдралд түр үзэгдээд өнгөрнө
Би чамайг тээж явна.Чи намайг тээж явна
Болох ёстой зүйл гэвэл энэ л байна.
Огт чи намайг танихгүй гэж үү?
Одоо ч чи намайг танихгүй гэж үү?

Уг шүлэг нь бол David Jewell гэж Америк яруу найрагчийнх юм билээ. “Дахиад л гүрвэлүүд” гэсэн өвөрмөц номтой нөхөр бий.

 
Энэ киноны дуу нь. Come here

No comments:

Post a Comment